Ahad, 18 Ogos 2013

Testimoni ESP Shaklee

Jom kita sambung lagi cerita tentang kebaikan ESP Shaklee!  Hari ini saya mula berpuasa sunat 6 dan puasa ganti.  Macam biasa, setiap kali sahur sejak bulan Ramadhan haritu, saya tak pernah missed ambil ESP.  Rasanya puasa tahun ni la yang paling tak terasa sebab tak terfikir pasal lapar pun.  Best kan?
Selalunya duduk kat office menghadap PC, dengan aircond yang kuat, cepat je rasa lapar.  Tapi sejak minum ESP sepanjang bulan puasa, tak rasa lapar sangat.  Tengok-tengok dah pukul 5.00ptg!

Semoga saya dapat habiskan puasa 6 tahun ni dengan sempurna.  Excited sangat nak puasa sebab ESP bagi saya tenaga sepanjang hari.  Dapat habiskan puasa sunat, dalam masa yang sama dapat habiskan puasa ganti. yeay!! Lepasni boleh la puasa sunat Isnin - Khamis macam biasa, tak payah susah hati nak ganti puasa lagi huhuu..

Sebelum ni saya dah kongsi fakta menarik tentang ESP Shaklee kan?  So, harini saya nak share pulak testimoni-testimoni pengguna ESP ni.. Semoga kita semua mendapat manfaat bersama ya..

Jangan lupa hubungi saya untuk mendapatkan harga yang berpatutan!!
Iema: 012-3296131, iema_pink@yahoo.com
COD area Putrajaya/Cyberjaya/Bangi/Kajang dan kawasan berhampiran.


 cantik dan flawless muka akak ni..mcm anak dara :)

tak semestinya sebulan boleh terus berkesan, kita kena sabar dan tidak berhenti mengambil ESP untuk kesan yang lebih baik.

 yang ni kes macam saya, gastik setiap kali puasa.  tapi sekarang dah takde lagi masalah tu :)

 ESP juga melembapkan kulit..

ini untuk ibu-ibu yang breastfeed.  memang melimpah ruah hasilnya selepas pengambilan ESP!

last but not least, testimoni sendiri.huhu.. ini muka saya tanpa makeup dan edit. jerawat dah susah nak tumbuh sekarang. tapi eyebag tu tak boleh watpe laa hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan